flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

В Красноармійському міськрайонному суді розпочато переведення матеріалів справ в електронну форму

01 жовтня 2018, 11:38

У зв’язку з підготовкою до впровадження в Красноармійському міськрайонному суді Донецької області підсистеми «Електронний суд» модуля «Автоматизований розподіл» Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи та на виконання листа ДСА України від 01.08.2018р. №15-14040/18 «Про підключення підсистем АСДС», п.6 рішення Ради суддів України від 12.04.2018р. №16 «Щодо внесення змін рішення Ради суддів України від 02.03.2018р. №17»  Красноармійський міськрайонниій суд Донецької області запровадив переведення матеріалів справ в електронну форму.

Відповідна потреба у скануванні матеріалів справ викликана необхідністю повноцінного запровадження підсистеми електронного суду та забезпечення її нормальної роботи в суді.

Впровадження підсистеми електронного суду передбачено розділом XI Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (зі змінами), а також є складовою (модулем) майбутньої Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ЄСІТС).

Нагадуємо, чинним процесуальним законодавством передбачено, що ЄСІТС почне функціонувати через 90 днів із дня опублікування Державною судовою адміністрацією України у газеті «Голос України» та на веб-порталі судової влади оголошення про створення та забезпечення функціонування ЄСІТС. Початок функціонування її передбачається в наступному, 2019 році.

За рекомендацією ДСА України скануванню підлягають усі матеріали судових справ, що надходять до суду вперше після 01 вересня 2018 року, а також усі матеріали судових справ, по яких відкриті провадженні та які (як передбачається) не будуть розглянуті по суті до 01 грудня 2018 року, включаючи справи, по яким провадження тимчасово зупинені.

Сканування документів необхідне для можливості в майбутньому їх надсилання в електронному вигляді сторонам по справі та іншим особам у передбачених процесуальним законодавством випадках, а також для запровадження створення, ведення судової справи в електронній формі та її дистанційного витребування судами апеляційної чи касаційної інстанції.

З початком роботи Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи учасники судового процессу, використовуючи власний електронний кабінет, зможуть отримувати:

  1. Веб-посилання на тексти всіх сформованих судом процесуальних документів по справі: судові рішення, судові повістки та виклики тощо, що мають статус оригіналу і підписані електронним цифровим підписом відповідальної особи суду;
  2. Інформацію про отримані та зареєстровані вхідні документи по справі разом з електронними документами або електронними копіями паперових документів;
  3. Інформацію про отримані документи по справі від інших учасників разом з електронними документами або електронними копіями паперових документів;
  4. Електронні документи, що спричинили зміну стану розгляду справи, протоколи автоматичного розподілу, тощо.